Ny American Apparel-sjef dropper overseksualisering til fordel for ung homo

Den nyutnevnte American Apparel-direktøren har bare sittet i sjefsstolen en knapp måned, men kan allerede nå fortelle Business of Fashion at klesmerket i mindre grad vil vektlegge nakenhet og pornoestetikk. Avgjørelsen kommer ikke som noe sjokk, sett i kjølvannet av Dov Charneys melodramatiske avgang. American Apparel ble de siste årene synonymt med Charneys utsvevende seksualliv, og mindre med t-skjorter og bærekraftig produksjon. Til Business of Fashion uttaler Schneider at «…Historien vår kan fortelles på en mindre støtende måte. American Apparel er et ‘edgy’ merke, og vil forbli et ‘edgy’ merke’». Kjønnshår og genitalia byttes ut med anti-mobbing og gay pride, […]

LES VIDERE GRATIS

Alt du må gjøre er å registrere deg. Det går raskt og koster ingenting.

Personvernserklæringen vår kan leses her.