Årets verste: Det forferdelige PR-byrået Trigger markedsfører godhet

Årets verste stemme 2015?  Nominert: Trigger, PR- og «kommunikasjonsbyrå» Stem her! «Sosiale medier har revolusjonert måten vi kommuniserer på». Setningen er provoserende åpenbar, men for den såkalte kommunikasjonsbransjen er floskler som dette gullgruver. «Kommunikasjon» og «sosiale medier» er magiske ord som ved et trylleslag kan åpne lommeboken til et uendelig hav av inkompetente, norske bedrifter. I dette landskapet har Trigger utmerket seg som den mest høylytte aktøren. Enten det har vært tvangsekteskaps-kampanjer for Plan Norge eller «pimping» av boligannonser for FINN.no (i samarbeid med Per Heimly!), har byrået lykkes med å nå kundens mål: «Synlighet i sosiale medier». Det er noe […]

LES VIDERE GRATIS

Alt du må gjøre er å registrere deg. Det går raskt og koster ingenting.

Personvernserklæringen vår kan leses her.