Regissør Kristoffer Borgli har skapt et fake energidrikk-merke for å lage spillefilm om reklamebransjen

Med mottoet «Stay Awake» har energidrikken DRIB det siste halvåret drevet intensiv geriljamarkedsføring i sosiale medier. Den grønne drikken konsumeres helst av ekstremt sterke menn, langhalsede jenter, og stjerner som Justin Bieber og Selena Gomez. Bak den noe mystiske merkevaren står den norske regissør-reven Kristoffer Borgli, mest kjent for å forvirre publikum med filmer som Whateverest, mockumentar-musikkvideoen til Todd Terjes «Inspector Norse», og den viralvennlige Word Star Hip Hop-snutten Internet Famous med Amir Amadeus. Nå har Borgli laget spillefilm i USA, en film vi regner med har noe med DRIB – som slapp sin første reklamefilm fredag kveld – å gjøre. Hva er DRIB egentlig? – […]

LES VIDERE GRATIS

Alt du må gjøre er å registrere deg. Det går raskt og koster ingenting.

Personvernserklæringen vår kan leses her.