Topp 16 mest misfornøyde Amazon-kunder

Facebook-siden Dissatisfied Amazon Review Pictures viser oss hvordan ekte misnøye ser ut.

b
a

«this fb page might as well be called «America In A Nutshell» because it’s fuckin’ a perfect analog.» – Kritisk skråblikk i kommentarfeltet til ett av bildene.

Han er ekstremt rik. Han tramper stadig vekk på arbeideres rettigheter. Bilder av tissen hans har kommet på avveie og blir brukt som politisk pressmiddel. Han er Jeff Bezos.

Han er også verdens ledende forsørger av produkter, også dårlige produkter. Og hvordan skal en enslig kunde kunne stå opp mot nettgiganten for å bli hørt? Legge inn dårlige anmeldelser, selvfølgelig.

Misnøyen over å ha gjort en dårlig deal er sterk uansett hvor skuffelsen kommer fra. Om du har mottatt et defekt produkt eller om du ikke har lest produktbeskrivelsen godt nok gjør ingen forskjell – resultatet er kokende sinne. Og den følelsen beskrives ofte best uten ord.

Derfor er disse kontekstløse bildene, hentet fra Amazons 1☆-anmeldelser, perfekte uttrykk for denne følelsen: de er billedlige, frustrerte skrik.

Les også: Her er de norske superheltene som fortjener egne filmserier

Les også: Søndag Summarum: Trond Giske ER voldemort, kattenavnefest og gruppesex i presseklubben

Les også: Derfor er det uetisk å betale for å se internasjonal fotball